Wie is mijn paard?
Module 1 | BM04. Cognitief-sociaal leren |
---|---|
Unit 1 | CSL01. Wat is intelligentie? |
Unit 2 | CSL02. The brain under the mane |
Unit 3 | CSL03. Feedforward en feedback-leren |
Unit 4 | CSL04. Waar zijn paarden goed in? |
Unit 5 | CSL01. Waar paarden niet goed in zijn |
Unit 6 | CSL06. Twijfelgevallen |
Unit 7 | CSL07. Sociaal leren |
Module 2 | BM04. Object- en symbooldiscriminatie |
Unit 1 | OS01. Inleiding |
Unit 2 | OS02. Discriminatie |
Unit 3 | OS03. Concepttraining en modifier cues |
Module 3 | BM04. Emoties |
Unit 1 | EM01. In goede en kwade dagen |
Unit 2 | EM02. Waar dienen emoties voor? |
Unit 3 | EM03. De Homers in je hoofd |
Unit 4 | EM04. Blije boodschappers: dopamine |
Unit 5 | EM05. Blije boodschappers: van endorfine tot testosteron |
Unit 6 | EM06. Basisemoties |
Unit 7 | EM07. Panksepp in 't kort |
Unit 8 | EM08. Gevoelens voelen |
Unit 9 | EM09. Invloeden op training: opwinding |
Unit 10 | EM10. Invloeden op training: voerfrustratie |
Unit 11 | EM11. Invloeden op training: uitschachten |
Unit 12 | EM12. Invloeden op training: optimisme en pessimisme |
Unit 13 | EM12. Bonus: Rachel Bedingfield over Panksepp (webinar uit 2015, 2u) |
Module 4 | BM04. Ethologie - Marc Pierard |
Unit 1 | ETH01. Webinar Marc Pierard |
Unit 2 | ETH01b. Documentaire over brumbies |
Module 5 | BM04. Ethologiequiz |
Unit 1 | ETH02 . Total Perspective Vortex |
Module 6 | BM04. Waarnemen en opstellen van een mini-ethogram |
Unit 1 | WA1. Introductie |
Unit 2 | WA2. Objectief waarnemen |
Unit 3 | WA3. Oefenen met lichaamstaal beschrijven |
Unit 4 | WA4. Gedragsonderzoek |
Unit 5 | WA5. Jouw gedragsonderzoek |