Waarom het begin van onze clickertraining er uit ziet zoals het er uit ziet.
Feedbacklussen in games en hun invloed op criteria, fouten maken, het beginnen opbouwen van moeilijkere oefeningen in skilltrees.
Praktijkvoorbeelden van deze concepten vind je in de cursus "Criteria in de praktijk" (must voor elke trainer!).
Opvolgcursussen: Scaffolding, Endgame.
Module 1 | Herhaling: feedbacklussen XXS | |
---|---|---|
Unit 1 | Herhaling: wat waren die feedbacklussen ook weer? - Preview | |
Module 2 | Game Design: Discovery en Onboarding | |
Unit 1 | GD12. Discovery | |
Unit 2 | GD13. Onboarding | |
Unit 3 | GD14. Skilltrees | |
Unit 4 | GD15. Fail states | |
Unit 5 | GD16. Hoe krijg je gedrag? | |
Unit 6 | GD17. Criteria verhogen in een lus | |
Unit 7 | GD18. Criteria verhogen: waar in de lus? | |
Unit 8 | GD19. Feed for position | |
Unit 9 | GD20. Stimuluscontrole in de lus | |
Unit 10 | GD21. Emotionele cues en huiswerk |