Van gemakkelijker naar moeilijker, van lussen naar kettingen en reeksen.
De do's en don'ts van gewoontevorming.
Hoe zet je parcoursen om in landkaarten waar je paard onderweg iets van opsteekt?
| Module 1 | Game Design: Kettingen en reeksen | |
|---|---|---|
| Unit 1 | GD22. Scaffolding | |
| Unit 2 | GD23. Kettingen en reeksen | |
| Unit 3 | GD24. Soorten kettingen | |
| Module 2 | Game Design: gewoontevorming | |
| Unit 1 | GD25. Gewoontevorming | |
| Unit 2 | GD26. Gewoontes shapen | |
| Module 3 | Level Design | |
| Unit 1 | LD01. Zand | |
| Unit 2 | LD02. 10 principes van Level Design | |
| Unit 3 | LD03. Bewegen als een game mechanic | |
| Unit 4 | LD04. Momentum | |
| Unit 5 | LD05. Pacing | |
| Unit 6 | LD06. Trajecten | |
| Module 4 | Parcoursopbouw in de praktijk | |
| Unit 1 | PO01 - 4 balken en een gamerpaard | |
| Unit 2 | PO02. 2 hoepels en een gamerpaard | |
| Unit 3 | PO03. 6 kegels en een gamerpaard | |
| Unit 4 | PO04. 2+4+6 en een gamerpaard | |
| Unit 5 | PO05. Welke oefeningen plaats je na elkaar? |