Wat is fun eigenlijk? Clickertrainen blijkt om méér redenen te werken dan alleen de click en het voer.
Deze cursus gaat over motivatie, autonomie, meesterschap, zingeving, verbondenheid, keuzevrijheid en empowerment.
| Module 1 | Theory of Fun | |
|---|---|---|
| Unit 1 | TOF01 - Wat is dat, fun, en kan mijn paard het opeten? | |
| Unit 2 | TOF02 - Intrinsieke en extrinsieke motivatie | |
| Unit 3 | TOF03. Autonome en gecontroleerde motivatie | |
| Unit 4 | TOF04. Het motivatiecontinuum | |
| Unit 5 | TOF06. Superimpositie | |
| Unit 6 | TOF06. X-factor 1: autonomie | |
| Unit 7 | TOF07. X-factor 2: meesterschap | |
| Unit 8 | TOF08: X-factor 3: verbondenheid | |
| Unit 9 | TOF09: X-factor 4: zingeving | |
| Unit 10 | TOF10: Dood door wortel | |
| Unit 11 | TOF11. Zelfeffectiviteit | |
| Module 2 | Empowerment | |
| Unit 1 | PS01. Het patroon ontdekken | |
| Unit 2 | PS02. Hersenen als leerjunkies | |
| Unit 3 | PS03. Echt kunnen kiezen | |
| Unit 4 | PS04. Inhale possibility, not bugs | |
| Unit 5 | PS05. De gebruikersinterface | |
| Unit 6 | PS06. Startknoppen | |
| Unit 7 | PS07. Stopknoppen | |
| Unit 8 | PS08. Onzichtbare keuzes | |
| Unit 9 | PS09. Gepaarde voorkeurstest | |
| Unit 10 | PS10. Empowerment |