ClickerAcademie

De meest paardvriendelijke opleiding van de lage landen

BM7 – Game Design

BM7 – Game Design

Het spelenderwijs opbouwen van training aan de hand van game development-technieken, in combinatie met wat we weten over leren en motivatie.

Module 1 Spelen versus games
Unit 1 SP01. Soorten spel
Unit 2 SP02. Het verschil tussen spelen en vechten
Unit 3 SP03. Spelevolutie
Unit 4 SP04. De kenmerken van spel
Unit 5 SP05. Spelen is sociale intelligentie
Unit 6 SP06. Spelen drijft cognitie
Unit 7 SP07. Downloads
Module 2 Game Thinking
Unit 1 GT00. Vóór je aan de rest begint: research!
Unit 2 GT01. Iedereen gamet
Unit 3 GT02. Waarom spelen we graag games?
Unit 4 GT03. Wat is een spel?
Unit 5 GT04. Game thinking: constructional approach
Unit 6 GT05. Game thinking: Design thinking
Unit 7 GT06. Game thinking: Game mechanics
Unit 8 GT07. Game thinking: Ervaringsfases
Unit 9 GT08. Game thinking: Study of One
Module 3 Game Design: de ups en downs van leren
Unit 1 GD09. Flow revisited
Unit 2 GD10. Leercurves
Unit 3 GD11. Aandachtscurves
Module 4 Game Design: Discovery en Onboarding
Unit 1 GD12. Discovery
Unit 2 GD13. Onboarding
Unit 3 GD14. Skilltrees
Unit 4 GD15. Fail states
Unit 5 GD16. Hoe krijg je gedrag?
Unit 6 GD17. Criteria verhogen in een lus
Unit 7 GD18. Criteria verhogen: waar in de lus?
Unit 8 GD19. Feed for position
Unit 9 GD20. Stimuluscontrole in de lus
Unit 10 GD21. Emotionele cues en huiswerk
Module 5 Game Design: Scaffolding
Unit 1 GD22. Scaffolding
Unit 2 GD23. Kettingen en reeksen
Unit 3 GD24. Soorten kettingen
Unit 4 GD25. Gewoontevorming
Unit 5 GD26. Gewoontes shapen
Module 6 Game Design: Endgame
Unit 1 GD27. Endgame
Unit 2 GD28. Volharding
Unit 3 GD29. Optimisme
Unit 4 GD30. Growth mindset
Unit 5 GD31. Doelgericht oefenen
Module 7 Nerdland
Unit 1 NL01. Ratio's en intervals
Unit 2 NL01. Bekrachtigingsschema's
Inge

Reacties zijn gesloten.