| Module 1 | Beginnen met clickertraining: hersenwerk | |
|---|---|---|
| Unit 1 | IC01. Inleiding | |
| Unit 2 | IC02. Vereenvoudigde uitleg van de leerkwadranten | |
| Unit 3 | IC03. De clicker betekenis geven | |
| Unit 4 | IC04. Veel gemaakte onhandigheden met voer aanbieden | |
| Unit 5 | IC05. Beloning geven: hoe dan wel | |
| Unit 6 | IC06. Oefen je eigen vaardigheden | |
| Unit 7 | IC07. Optimale omstandigheden om te trainen | |
| Unit 8 | IC08. Wat is een cue? | |
| Unit 9 | IC09. Hoe leert een paard een cue? | |
| Unit 10 | IC10. Een kegel leren targetten | |
| Unit 11 | IC11. Een trainingsplan bedenken | |
| Unit 12 | IC12. Training starten en eindigen | |
| Unit 13 | IC13. Het ABC in clickertraining | |
| Unit 14 | IC14. Wat is een lus? | |
| Unit 15 | IC15. Het opbouwen van duur | |
| Unit 16 | IC16. Wat is stimuluscontrole? | |
| Unit 17 | IC17. Wat is een reeks? | |
| Unit 18 | IC18. De leerkwadranten, een stuklje herhaling | |
| Unit 19 | IC19. Feed for position | |
| Unit 20 | IC20. Het verfijnen van de cue | |
| Unit 21 | IC21. "Niets doen": wachten en blijf | |
| Unit 22 | IC22. Vormen van leren | |
| Unit 23 | IC23. Samenvatting |
De instapcursus
